"Tack för spelningen i lördags. Mycket, mycket bra. Det var hur många som helst som kom fram efteråt och gav er mycket beröm. Har också i tackmailen haft många som höjde er till skyarna. Sug åt er! Självklart är jag också helnöjd. Ni fick verkligen hela Mariahissen att gunga!"

" ...jag har dessutom lovat framföra komplimanger från min morbror till bandet, som han tyckte var "mycket bra". Väldigt bra från någon som varit professionell basist i 15 år. Han brukar aldrig dansa på fester, men mamma konstaterade att hon sett honom bjuda upp sin fru med orden "Kom så dansar vi. Det är ju så bra musik". Vi är verkligen supernöjda. Det blev verkligen över förväntan. Ni gick verkligen från klarhet till klarhet! Vi hade ju hoppats att folk skulle dansa, men hade inte kunnat drömma om att det skulle vara fullt på golvet hela kvällen! Stort tack än en gång!"

"Ni förgyllde hela kvällen! Det blev så himla bra att börja med soft jazz i början och sen riktiga svängiga gamla godingar. Låtlistan var perfekt, jag vet inte hur ni gjorde för att lyckas pricka den här målgruppens musiksmak så bra!! Det började rycka i benen på de mest stelbenta gästerna. Alla gäster berömde er jättemycket och födelsedagsbarnet (mamma) var så imponerad att ni är så samspelta och att ni bara smälte in i festen som om ni aldrig gjort annat. Jättekul!"

" Vi vill tacka så hemskt mycket för er insats i Lördags, ni var fantastiska! Stämningen kunde inte varit bättre och de goda omdömena var många! Så ett stort och varmt tack till er för att ni förgyllde vår kväll!
Ps: Vi vet vilka vi kommer att rekommendera om någon ber om ett bandtips! DS "

Tillbaka